↑ Επιστροφή σε ΤΑΞΕΙΣ

Δ΄ ΤΑΞΗ


ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Την Παρασκευή 17 Νοέμβρη οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας τίμησαν τους ήρωες του Πολυτεχνείου με απαγγελία στίχων από τον Ο. Ελύτη και το Γ. Σεφέρη αλλά και από αρχαίες τραγωδίες καθώς επίσης και με θεατρικά δρώμενα και τραγούδια. Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι βοήθησαν και ιδιαίτερα την εκπαιδευτικό κ. Λίλα Καρύδη και το προσωπικό του ΚΔΠΑ-ΜΕΑ Πορταριάς του Δήμου Ν. Προποντίδας για τον υπέροχο στολισμό της αίθουσάς μας. Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Δ’ τάξης! Ευχόμαστε οι νέες γενιές να μη ζήσουν ποτέ ξανά τυραννικά καθεστώτα και η δημοκρατία να υφίσταται σταθερά και ουσιαστικά στην πατρίδα μας.

6/Θ ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της Δ? τάξης του Σχολείου μας,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προγραμματίζουμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μετόχι Ζωγράφου στα πλαίσια του προγράμματος Τοπικής Ιστορίας με τίτλο «Τα παιδιά των καϊσιών…άλλοτε και τώρα» και με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ντοκιμαντέρ για το Σιμονίτικο Μετόχι της Πορταριάς και την αποστολή του στο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών στις 19 Οκτωβρίου 2017,ημέρα Πέμπτη και ώρες 10:00π.μ.-12:15μ.μ subtitles of Zhangya. Η αναχώρηση από το σχολείο θα πραγματοποιηθεί στις 9:30 π.μ. και η επιστροφή στις 12:15 μ.μ.

6/Θ ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Σχολείου μας,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πλωτό Ναυτικό Μουσείο του «Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ» στις 31 Οκτωβρίου 2017,ημέρα Τρίτη θα υλοποιηθεί.
Η αναχώρηση από το σχολείο θα πραγματοποιηθεί στις 8:15π.μ. και η επιστροφή στις 13:15 με λεωφορεία του Τουριστικού Γραφείου ΜΑΝΙΟΣ ΤΟΥΡΣ.
Σας αποστέλλουμε τις οδηγίες που δόθηκαν από το πλοίο και θα τηρηθούν επακριβώς.

Ενημερωτικό Σημείωμα Ασφαλείας του «Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ»
Απαγορεύεται αυστηρά η βιντεοσκόπηση και φωτογράφιση από τους μαθητές με χρήση κινητών τηλεφώνων ή με οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή σε όλους τους χώρους των Πλοίων και ιδιαίτερα η βιντεοσκόπηση ή φωτογράφιση υπηρετούντος προσωπικού (Νόμος 2472/1997 Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα).

Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά σακιδίων πλάτης και οποιασδήποτε άλλης ογκώδους αποσκευής. Τα σακίδια των μαθητών θα πρέπει να αφήνονται στο λεωφορείο καθώς το Προσωπικό του Πλοίου δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλειες προσωπικών αντικειμένων αν οι αποσκευές κρατηθούν εκτός πλοίου 신명조 다운로드.

Απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού και ποτού σε όλους τους χώρους του Πλοίου.
Κατόπιν της επίσκεψης μας στο Μουσείο θα μεταβούμε στην παραλία της πόλης γύρω από το χώρο του Λευκού Πύργου και μέχρι το άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Δείτε το βιντεάκι της Δ΄τάξης για τα γεωμετρικά χρόνια το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Ευέλικτης Ζώνης με τίτλο «Κάποτε? οι Έλληνες» και επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός της Δ΄τάξης Καλογεράκη Άρτεμις. Καλή σας θέαση!

https://youtu.be/15B8zlyFN20

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Δ΄τάξη τίμησε την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου προβάλλοντας ένα βίντεο που επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός της τάξης Καλογεράκη Άρτεμις. Ακόμη μοιράστηκε στους μαθητές το λεύκωμα του Μακεδονικού Αγώνα που περιέχει στοιχεία για την αγωνιστική δράση των πρωταγωνιστών εκείνης της εποχής. Μπορείτε να δείτε την ταινία κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://youtu.be/_yQJa8Jv1Yc

ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
Την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017 σχεδιάσαμε πάνω σε «όστρακα» ορισμένα γράμματα του φοινικικού αλφαβήτου και τα αντίστοιχα του ελληνικού, ώστε να συνειδητοποιήσουμε με ένα πιο εικαστικό τρόπο την εξέλιξη της ελληνικής γλώσσας και την επιρροή από τους Φοίνικες στο θέμα αυτό. ‘Ετσι, βάψαμε με διαφορετικό χρώμα τις μικροσκοπικές μας επιφάνειες, τις αφήσαμε να στεγνώσουν και μετά σχεδιάσαμε με τα πινέλα μας τους φθόγγους του ελληνικού και του φοινικικού αλφάβητου Download Arari. Κατόπιν φτιάξαμε μια μικρή έκθεση στην τάξη μας. Ιδού οι δημιουργίες μας!

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Η Δ΄τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε σήμερα 19 Οκτωβρίου 2017 το Μετόχι Ζωγράφου στο οποίο ξεναγήθηκε από την αρχαιολόγο της Εφορίας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου όρους κ. Πολυζούδη Αρχοντία. Η ξενάγηση των μαθητών περιλάμβανε πληροφορίες για τον Πύργο, το οικονομείο, τις παλιές αποθήκες, τα κολιγόσπιτα και το ναό του Αγίου Γεωργίου που σώζονται έως σήμερα και υφίστανται εργασίες αναστήλωσης. Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για το τι ήταν τα μετόχια, τον παλιό τους ρόλο, την ιστορική τους εξέλιξη και δοκίμασαν να εισέλθουν στον Πύργο για να δουν το υπό διαμόρφωση εσωτερικό του. Αυτή η εμπειρία των μαθητών της Δ΄ τάξης ζωντάνεψε παράλληλα την τοπική ιστορία της Πορταριάς μιας και η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος «Τα παιδιά των καϊσιών άλλοτε… και τώρα» με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ντοκιμαντέρ γα το Σιμονίτικο Μετόχι, που δυστυχώς δεν υπάρχει πια και τη συμμετοχή του στο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών. Εξάλλου το 2018 έχει χαρακτηριστεί ως Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς και το σχολείο μας, που συμμετέχει στο δίκτυο σχολείων της ΟΥΝΕΣΚΟ, δεν μένει αθέατο σε ανάλογα καλέσματα.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς,

προσκαλείστε την Πέμπτη 2 Nοεμβρίου 2017 στις 13:15 -14:00 στο Δημοτικό σχολείο αίθουσα 3, σε ενημερωτική συνάντηση με την εκπαιδευτικό του τμήματος κ. Καλογεράκη Άρτεμις. Τα θέματα επί των οποίων θα ενημερωθείτε, αφορούν την φοίτηση των παιδιών σας στο σχολείο Star-sized downloads.

Η Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Τάπαλη Νεραντζούλα

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΠΙΑΤΕΛΕΣ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης έφτιαξαν τις δικές τους χριστουγεννιάτικες πιατέλες με φυσικά υλικά. Πυράκανθος, κουκουνάρια και πολύχρωμες κορδέλες
πάνω σε χάρτινες επιφάνειες συνδυάστηκαν κατά τον καλύτερο τρόπο και έδωσαν τα ακόλουθα αποτελέσματα…

ATTIKO HMEΡΟΛΟΓΙΟ
Η Δ’ τάξη στα πλαίσια του προγράμματος «Κάποτε…οι ‘Ελληνες» δημιούργησε το Αττικό ημερολόγιο, που εμπεριέχει πληροφορίες για το πώς μετρούσαν οι αρχαίοι Έλληνες το χρόνο. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να το δείτε.

ΑΤΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

ΣΙΜΟΝΙΤΙΚΟ ΜΕΤΟΧΙ

Η Δ΄τάξη του σχολείου μας δημιούργησε ντοκιμαντέρ για το Σιμονίτικο Μετόχι της Πορταριάς στα πλαίσια του Προγράμματος Τοπικής Ιστορίας με αφορμή το Ευρωπαϊκό έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Ευχαριστούμε θερμά την Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου όρους, την αρχαιολόγο κ.Α.Πολυζούδη και τον Προϊστάμενο της αντίστοιχης Εφορείας κ.Κανονίδη, την Εκκλησιαστική Επιτροπή Επιτροπή της Ενορίας Πορταριάς, τη Θεατρική Ομάδα του Συλλόγου Γυναικών Πορταριάς, τις κατοίκους του Σιμονίτικου Μετοχίου κ.Ουζούνη, κ.Κασσαμανώλη και κ.Γιανναρίδη αλλά και το Σύλλογο Βιθυνία. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το ντοκιμαντέρ μας κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δ΄ΤΑΞΗΣ 2018-2019

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Κάθε χρόνο η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.
Στα πλαίσια, λοιπόν της παραπάνω Παγκόσμιας ημέρας και του προγράμματος συνεκπαίδευσης με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ν Download Acrobat Reader 9.0. Προποντίδας οι μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου Πορταριάς είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τον κ. Αλέξανδρο Παπαδάκη, αθλητή στο παραολυμπιακό άθλημα Μπότσια. Όλοι οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον το παιχνίδι και αργότερα αφού χωρίστηκαν σε ομάδες προσπάθησαν και οι ίδιοι να το παίξουν με τις οδηγίες – κατευθύνσεις του αθλητή.
Λίγα λόγια για το παραολυμπιακό άθλημα Μπότσια…
Το μπότσια (Boccia) είναι άθλημα για αθλητές με αναπηρία. Έχει σχεδιαστεί ώστε να παίζεται από άτομα με εγκεφαλική παράλυση ή άλλη κινητική αναπηρία που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο. Αποτελεί Παραολυμπιακό άθλημα, και παίζεται σε περισσότερες από 40 χώρες. Στο πρόγραμμα των Παραολυμπιακών Αγώνων μπήκε για πρώτη φορά το 1984 στην Παραολυμπιάδα της Νέας Υόρκης. Είναι ένα από τα τρία αθλήματα των Παραολυμπιακών Αγώνων που δεν έχουν αντίστοιχο Ολυμπιακό άθλημα.
Το μπότσια παίζεται ατομικά, σε ζευγάρια ή σε ομάδες των τριών. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να ρίξουν οι παίκτες την πλαστική μπάλα τους (χρώματος κόκκινου ή μπλε) όσο πιο κοντά μπορούν στη λευκή μπάλα – στόχο που καλείται «jack» sandol font. Η λευκή μπάλα ρίχνεται πρώτη, ενώ στη συνέχεια οι ομάδες ρίχνουν εναλλάξ τις μπάλες τους. Οι μπάλες προωθούνται με τα χέρια, τα πόδια, ή -εάν η αναπηρία του συμμετέχοντα είναι σοβαρή- με μία βοηθητική συσκευή. Στο τέλος του κάθε γύρου, ο διαιτητής μετράει την απόσταση που έχουν οι μπάλες των ομάδων από τη μπάλα – στόχο και δίνει ένα βαθμό για κάθε μπάλα που είναι πιο κοντά στη μπάλα στόχο από την κοντινότερη μπάλα του αντιπάλου. Η ομάδα ή παίκτης με την υψηλότερη βαθμολογία είναι νικητής στο τέλος του αγώνα.
Ο αριθμός των γύρων και οι μπάλες που έχει στη διάθεσή της κάθε ομάδα εξαρτώνται από των αριθμό των συμμετεχόντων. Στο ατομικό παιχνίδι υπάρχουν 4 γύροι, και ο κάθε παίκτης έχει στη διάθεσή του 6 μπάλες. Στο παιχνίδι με ζευγάρια, οι γύροι παραμένουν τέσσερις ενώ ο κάθε παίκτης έχει στη διάθεσή του 3 μπάλες ανά γύρο. Όταν αγωνίζονται ομάδες των τριών, το παιχνίδι αποτελείται από έξι γύρους, ενώ κάθε παίκτης έχει στη διάθεσή του 2 μπάλες geogebra 3d 다운로드.

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2019

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Σήμερα 6 Μαρτίου ημέρα της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού αφιερώθηκε χρόνος σε δράσεις – συζητήσεις – εκδηλώσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών για την έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
Έτσι, αρχικά προβλήθηκε μια παρουσίαση σε μορφή powerpoint και αναπτύχθηκε συζήτηση με τους μαθητές της Δ τάξης σε θέματα που αφορούν τη βία, τις αιτίες που την προκαλούν, τους τρόπους εκδήλωσης, τους τρόπους για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών κ.α. Έπειτα με αφορμή ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα http://www.e-abc.eu/gr/home/ και πιο συγκεκριμένα στη διεύθυνση https://antibullingprevention.wordpress.com οι μαθητές διατύπωσαν τις εμπειρίες τους και τη γνώμη τους για το εν λόγω θέμα μέσα από τις οποίες προέκυψαν ιδέες και προβληματισμοί για τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης, ανάληψης ευθυνών και ρόλων. Μοιράστηκαν στους μαθητές σχετικά φύλλα εργασίας – δραστηριοτήτων, τα οποία με βάση τα διαδραστικά βίντεο που παρακολούθησαν έπρεπε να συμπληρώσουν και στα οποία κλήθηκαν να διατυπώσουν τις απόψεις τους για το φαινόμενο εργαζόμενοι σε ομάδες.

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φυλλα εργασιας για Σχολικό εκφοβισμό


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης με το Ειδικό Δημοτικό σχολείο Ν. Προποντίδας η Δ τάξη του Δημοτικού σχολείου Πορταριάς την Τσικνοπέμπη 28 Φεβρουαρίου ήταν καλεσμένη στην αυλή του Ειδικού σχολείου σε μια εκδήλωση που διοργανώθηκε για τα παιδιά. Όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε διάφορα παιχνίδια, διασκέδασαν, χόρεψαν, κεράστηκαν και έπαιξαν με την ψυχή τους itunes 9 다운로드. Ευχαριστούμε πολύ το Ειδικό σχολείο Ν. Προποντίδας για την πρόσκληση του!

Easter egg hunt
Τα παιδιά της Δ’ τάξης έπαιξαν την ώρα των Αγγλικών το παραδοσιακό παιχνίδι Easter egg hunt ( κυνήγι κρυμμένων πασχαλινών αυγών ).

ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΚΡΑΦΙΤΙ

Την Τετάρτη 17/4/2019 η Δ΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου Πορταριάς σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό σχολείο Ν. Προποντίδας και με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την μουσικό κ. Μελίδου Φωτεινή και συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς την κ. Λέκκα Αναστασία, την κ. Δέσποινα Κτενίδου, τον κ. Ανδρέα Κασκανιώτη και τον κ. Σωτήρη Αραμπατζή συμμετείχε στην 7η μουσική συνάντηση σχολείων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Χαλκιδικής με τίτλο «7ο Μουσικό γκράφιτι». Οι μαθητές μας παρουσίασαν τα τραγούδια «Παντρεύουνε τον κάβουρα», «Μιαν ημέρα ένας γάτος» και «Γεια σου χαρά σου Βενετιά» με τη συνοδεία των φλογέρων τους, ενός βιολιού, μιας κιθάρας και κρουστών μουσικών οργάνων. Συγχαρητήρια σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, για την άψογη συνεργασία και παρουσία τους στη διοργάνωση!

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
Οι μαθητές της Δ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Πορταριάς τους τελευταίους τρεις μήνες διάβαζαν το βιβλίο «Ποιος θα γράψει για το σκύλο μας;» της συγγραφέως Λότη Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου Download Annie Music. Το βιβλίο αυτό αποτέλεσε αφορμή για να πραγματοποιηθούν μια σειρά από διαφορετικές δράσεις κάθε φορά που τελείωνε η ανάγνωση ενός κεφαλαίου από τη δασκάλα της τάξης κ. Αναστασίας Λέκκα. Έτσι, οι μαθητές ζωγράφισαν τη Νεφέλη στενοχωρημένη πάνω στο κρεβάτι της που έχασε τον αγαπημένο της σκύλο Κέβη, δραματοποίησαν τον διάλογο της Νεφέλης και του Απελλή που προσπαθεί να παρηγορήσει την μικρή του αδερφή για το χαμό του αγαπημένου τους σκύλου, σχημάτισαν με λευκές πετρούλες σε μια γωνία της αυλής του σχολείου το όνομα του σκύλου «Κέβης» αναπαριστώντας το σημείο ταφής του, βρήκαν πληροφορίες για τα αγγλικά σέττερ από ένα βιβλίο σκύλων, έγραψαν σε ημερολόγιό πόσο τους λείπει ο Κέβης και κόλλησαν μια φωτογραφία του, γνώρισαν τα όργανα συμφωνικής ορχήστρας με αφορμή την άφιξη του Θείου της Όλγας του διάσημου Ελληνοαυστριακού πιανίστα Βέρνερ Νόιγκερ, δημιούργησαν το δικό τους γενεαλογικό δέντρο, έγραψαν γράμματα στην συγγραφέα κ. Λίτσα Ψαραύτη από την οποία ζητούσαν να γράψει ένα βιβλίο για το σκύλο τους, τον Κέβη, βρήκανε πληροφορίες για άλλους συγγραφείς, όπως την κ. Λίτσα Ψαραύτη, την κ. Κίρα Σίνου, τον κ. Μάνο Κοντολέων, την κ. Γαλάτεια Γρηγοριάδου Σουρέλη, την κ. Αγγελική Βαρελλά και αναζήτησαν βιβλία τα οποία έχουν γράψει οι συγκεκριμένοι συγγραφείς και ως δια μαγείας από τη στιγμή εκείνη ξεκίνησε στην τάξη ένας μαραθώνιος φιλαναγνωσίας που τους κάνει να επισκέπτονται κάθε τόσο την βιβλιοθήκη του σχολείου και να δανείζονται βιβλία.

ΛΟΤΗ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η Δ΄ τάξη κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου πραγματοποίησε πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό της τάξης, κ. Λέκκα Αναστασία σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς κ 2.5 million downloads. Πελαγία Σκούρα (Φυσικής Αγωγής) και κ. Μακαρίδου Ζωή (Αγγλικής). Το πρόγραμμα αυτό είχε σκοπό να μυήσει τους μαθητές στους βασικούς κανόνες της κυκλοφοριακής αγωγής. Οι μαθητές έμαθαν να ξεχωρίζουν και ν’ αντιμετωπίζουν τους κινδύνους στους δρόμους και καλλιέργησαν το έμφυτο ένστικτο της αυτοπροστασίας.
Στα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος οι μαθητές γνώρισαν τα σήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα ελληνικά και τα αγγλικά, κατασκεύασαν σήματα οδικής κυκλοφορίας και τη δική τους μακέτα, έπαιξαν παιχνίδια με τα σήματα στην αυλή του σχολείου, δημιούργησαν τη δική τους αφίσα στα αγγλικά και τα ελληνικά και έφτιαξαν ένα βιντεάκι με κόμικς και σημαντικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής.